EsCaPe Cs Comunity
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.


Forumul serverelor EsCaPe
 
AcasaGalerieUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
Melick
Admin



masculin
Numarul mesajelor : 22
Varsta : 35
Localizare : Tg-Jiu
Data de inscriere : 08/02/2008

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator Empty
MesajSubiect: Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator   Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator EmptyMar Aug 26, 2008 10:36 pm

Hammer este un program cu ajutorul caruia POTI crea harti de counter-strike. suna promitator dar mai intai trebuie sa invatam acest program .
Mai intai avem nevoie de:
1) hammer valve editor ( link si link 2)
2) cs_expert-tom ( link )

acum ca avem programele, instalati hammer valve editor iar cs_expert-tom il dezarhivati. Fisierul cs_expert-tom793b.fgd impreuna cu folderul sprites , vor fi copiate direct in C:\program files\hammer ( am dat exemplu .. copiati-le in folderul unde ati instalat hammer-ul)
Va rog inainte de toate , sa configurati hammer astfel:

Citat :
TUTORIAL CONFIGURARE VALVE HAMMER EDITOR(by RedFighter)

PENTRU INCEPUT PORNIM VALVE HAMMER EDITOR SI SELECTAM TOOLS -> OPTIONS DUPA CARE VOM CONFIGURA PROGRAMUL ASTFEL:

la general ->

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 01nl3

la 2D views ->

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 02ys6

la 3D views ->

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 03om2

la textures ->

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 04rd5

la game configurations ->

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 05du4

ATENTIE !! folderul "RMF DIRECTORY" sa NU fie acelasi cu "place compiled maps" de la "build programs

la Build Programs ->

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 06xo4

ATENTIE !! folderul "placed compiled maps" sa NU fie acelasi cu folderul "RMF directory" de la "GAme configuration"

Acum, dupa aceasta configurare, sa va prezint pe scurt elementele din “tool Box” de la hammer :

1) Selection tool (unealta de selectare) : Cu ajutorul acestei “unelte” poti selecta "brushes" si "enitiys" prezente pe harta. Un obiect selectat apare cu culoarea rosie
2) Zoom tool ( unealta de marire) : Cu ajutorul aceste unelte poti mari/miscora imaginea. puteti face acelasi lucru “invartind de scrolul mouse-ului”
3) Camera tool : cu ajutorul acestei unelte, putem privi de jur imprejur sin e putem “deplasa” pe harta in constructie
4) Entity tool : cu ajutorul acestei unele puteti crea entitati [(jucatori (terro/counter), light(becuri pentru a avea lumina pe harta .. ) armoury entity (grenade, arme) ].
5) Brush tool : Cu aceasta imagini practic construiesti harta . cu aceasta unealta poti construe : podea, pereti, tavan, cer, cutii, poduri, scari)
6) Texture app. Tool ; cu aceasta unealta aplicam texturi obiectelor
7) Sa nu fie confundata cu "Texture App". Aceasta va aplica texturile obiectului selecatat curent.
Cool Apply DECALS tools. Cu ajutorul acestei unelte aplici “texturi” pe un obiect deja existent , fara a crea unu. Spre exemplu pe un perete puteti aplica texturi de geam
9) Clipping tool. Cu aceasta unealta impartiti, taiati bucati din pereti. este greu de utilizat Very Happy dar cam asta face
10) NU este importanta
11) Idem 10)


Acum sa incepem crearea hartilor.

Dati FILE -> new

Mai inati dati un click pe “brush tool” dupa care desenati un patrat , de preferinta in casuta TOP (x/y). va arata cam asa:

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 02hh9

Aceasta este baza.
Acum sa ‘desenam” peretii si tavanul.:

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 03gz5

Dupa ce am sesenat peretii, vom desena “tavanul” (cerul)

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 04op4

Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma “un cub”

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 05hz2

Cu ajutorul uneltei “camera”, intram in acel cub si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 06ue6

Arata oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu “selection tool” facem click pe unul din pereti, dupa care apasam SHIFT+A pentru a aplica texturi. Facem click pe browse si alegem de acolo textura. EU am ales podeaua.asa ca voi cauta “floor”

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 07xe1

Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 08xp2

Dupa aceasta opretaie, facem acelasi lucru si la pereti, dupa care trecem la “cer”
Pentru a avea cer cu nori , vom aplica la “tavan” (peretele de sus), textura “ sky ”. si va arata cam asa:

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 09kz9

Acum vom aplica “entitati”
Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura:
Selectam unealta “ENTITY” si merge “top(x\y) si da-m un click, urmat de enter. Dar sa avem grija si in partea SIDE sa fie deasupra podelei cu putin.:
Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine:

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 10dx7

Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care, cu selection tool facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 11yb4

Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum facem? Foarte simplu:
Cu unealta entity creem entitati, dupa care apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: “light”

Aplicam cateva becuri, in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 12js9

Acum aplicam si armura, dupa care terminam “prima noastra harta”
Armura la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam ALT+ENTER) selectam armoury_entity. :
la count = numarul de gloante
la item = arma dorita (numele)

Arata cam asa harta noastra pana acuma :

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 13qf8

Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN
Acum selectati TOTUL normal si dati OK

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 15ip8

Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator 16ji4

Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea mea) in cstrike/maps si porniti jocul.

Cam atat. astept intrebari la acest tutorial.

Have fun
Sus In jos
seNNNzor




masculin
Numarul mesajelor : 1
Varsta : 32
Data de inscriere : 31/10/2010

Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator Empty
MesajSubiect: Re: Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator   Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator EmptyDum Oct 31, 2010 1:59 am

ba frate mie imi da nush ce panarama de eroare X( uite asta zice ,,************ ERROR ************
C:\Program Files\Valve Hammer Editor\TERMINATE\aouaou.bsp is version 571084155, not 30
Sus In jos
 
Tutorial creare harit ~ Valve Hammer Editor - Map Creator
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Tutorial - Hide-n-seek Mod - Windows & Linux
» Tutorial instalare AmxMoDX + SoccerJam - Windows & Linux
» Tutorial instalare PsychoStats v3 - Windows
» Tutorial instalare server Cs 1.6 No-Steam - Windows
» Tutorial instalare server Cs 1.6 No-Steam - Linux

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
EsCaPe Cs Comunity :: Tutoriale & diverse-
Mergi direct la: